Påsklovet är slut. Easter break is over

Nu är jag tillbaka i skolan efter ett härligt påsklov. Påskharen hittade till mig med så jag har ätit mycket godis. Men jag har varit extra noga med att borsta tänderna.

Idag i skolan har vi tittat på en mattesida på datorn. Den heter skolplus.se och där kan man spela massa olika roliga program. Jag lägger en länk till den sidan så om ni vill kan ni spela spelet hemma. Fast ni måste registrera er som användare först, så då får ni be mamma och pappa att hjälpa er. Det kostar ingenting.

Now I'm back after Easter break. I've been eating a lot of candy. But I have been careful to brush my teeth.
Today we played math games on the computer from www.skolplus.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0