Skärtorsdag. Thursday before break

På morgonen hjäpte jag några barn att måla ägg. Det var mysigt. Jag var tillsammans med förskoleklassens, 1A:s och 2A:s elever.
In the morning I helped some children to paint eggs. There were children from different classes.



Sedan blev det ägglekar uppe på Tippen. Härligt soligt väder, dock lite blåsigt men trevligt.
Then we played egg games outdoors. It was sunny but windy weather.




Efter lunch var det dags för Hattparad och självklart ville jag vara med. Jag satt i en hatt på fröken S:s huvud. På mig hade jag en hatt som det satt en kyckling på. På den kycklingen satt det ännu en liten kyckling med hatt. Det var lite svårt att hålla balansen i blåsten men utsikten var bra.
After lunch it was time for the Hat Parade, and of course I wanted to join. I was sitting in a hat of Miss S's head. I wore a hat with a chicken in, and on the chicken it was another small chicken hat. It was a little bit difficult to keep balance in the wind but the view was good.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0