Skolstart!

Nu är det dags att börja skolan igen efter sommarlovet. Nu börjar jag i klass 2A här på Erikslundsskolan. Det ska bli väldigt spännande. Detta år har vi fått en egen Smartboard i klassrummet vilket kommer att vara så roligt!
 
Om några minuter kommer eleverna. Det ska bli kul att se dom efter så många veckor, dom har säkert växt jättemycket. 
 
Jag har också haft sommarlov och rest runt lite. Ni ska få några ledtrådar på vart jag har varit:
 
¤ Detta ställe kan man inte flyga till och inte heller åka tåg.
De flesta åker bil hit men man kan från vissa ställen åka båt.
Den här åkte jag över för att komma dit.
 
File:Ölandsbron.jpg
 
 
¤ På detta ställe finns en djurpark och ett lådbilsland.
 
¤ På detta ställe spelar man in ett tv program som handlar om människor som campar som går på 5:an.
 
¤ Detta ställe börjar på en bokstav som kommer sist i alfabetet.
 
Vart har jag varit?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0