Stor överraskning!!

Idag ska ni veta!!! Herregud vad jag blev överraskad och så himla glad. Min brorsa Charlie är ju med en klass 3:a här på skolan, som ni vet. Läraren i den klassen kom med en present till mig idag!!! Jag fick en helt underbar liten väska med massa kläder i! Här nedan har jag lite modevisning.

Här överst på bild, ser ni mig i min urläckra sjömans outfit! Denna kommer jag att använda flitigt i sommar. Den är luftig och skön och passar perfekt när jag kommer att hänga bredvid sjön i sommarvärmen. Jag fick ett par matchande solbrillor också och det är ju bra att ha när det är soligt och ljust. 





Sen fick jag även med en urhäftig flytväst och med en tillhörande livboj! Så nu kan jag även föja med ut på sjön i sommar! Vilken perfekt present till semestern!





Tänk vad man kan bli glad!! Tusen, tusen, tusen tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0